Josef Kouba

Budeme vzpomínat na zlaté cikány

4. 09. 2015 9:11:58
Po 35 letech zkušeností života mimo Českou republiku s různými četnými etniky zastávám nyní názor, že národnosti, rasy, kultury a náboženství, či přesvědčení anebo světonázor by se neměly míchat.

Dostal jsem od kamaráda video, šokující zjištění o migrantech v táborech v České republice!“ Toto mi k tomu napsal.

Nejsem jím nijak inspirován a ovlivněn, jen mne to nabudilo napsat svůj názor na danou tematiku. Pro mne je to organizovaná a promyšlená kolonizace financovaná islámskými radikály.

Ti co by opravdovou pomoc potřebovali se sem vůbec nedostanou, kde by na cestu vzali. Mzda je tam mezi obyčejnými lidmi 50 dolarů měsíčně, kde by vzali tisíce na cestu. Jednou se z toho poděláme, já už možná tolik ne, ale moje děti a vnoučata to asi zasáhne, proto mi to není jedno.

Pro mne je největší zlo jakékoliv náboženství, a to z hlediska historického i současného. Nejvíce válek bylo vždy kvůli víře, nejvíce nesnášenlivosti a nenávisti mezi lidmi je kvůli víře, vše lze vírou "nějak" okecat, zdůvodnit a legalizovat. Mohl bych začít středověkem a končit mnou nedávno navštívenou Makedonií a Kosovem. Bylo by to dlouhé uvádění nezvratných faktů.

Mě tady oni vadí a před jakoukoliv snědou tváří začínám mít strach. Mohou si za to oni sami svým chováním a svým výkladem víry. Nějak je kádrovat a zjišťovat kdo je hodný a kdo má pod kabátem dynamit nejde. Jejich víra je v nich zakořeněná a je jen otázkou času kdy i ty "hodné" někdo zmanipuluje. Budeme vzpomínat na zlaté cikány a na to jak pouze kradli a žili ze sociálních dávek.


http://aeronet.cz/news/video-tomio-okamura-sokujici-zjisteni-o-migrantech-v-taborech-v-ceske-republice/

Autor: Josef Kouba | karma: 31.46 | přečteno: 979 ×
Poslední články autora