Linka důvěry pro ženy

Jak by probíhaly otázky a odpovědi  o manželských vztazích na lince důvěry pro ženy,  pokud by na ně odpovídal muž. Uvádím osm rozhovorů. Trochu humoru neuškodí. Smích léčí. Manželka mě po přečtení nazvala pitomcem.

1.
Dotaz: Můj muž stále touží po své bývalé přítelkyni, mám podezření že je mi nevěrný.
Odpověď: Schopnost mužů fyzicky milovat je skoro bezmezná. Je dokázané, že muž se počtem splynutí s různými ženami zdokonaluje. Když má milenku dělá to jen kvůli vám aby vás dokázal na nejlepší možné úrovni uspokojovat. To nejlepší co můžete udělat, je nic mu nevyčítat. Připravte mu raději výživnou večeři a važte si toho co pro vás dělá.
2.
Dotaz: Můj muž ustavičně touží po orálním sexu. Co mám dělat?
Odpověď: Měla by jste mu vyhovět. Nedá se z toho otěhotnět a přibrat na váze. Jedna čajová lžička slzy lásky má jen 10 kalorií a mimo jiné to prospívá vaší pleti. Muži to ví a jsou ochotni svým partnerkám umožnit tuto radost, přesto že jim orální sex působí ohromné bolesti. Jde o důkaz jeho lásky a tak by jste partnerovi měla připravit výživnou večeři a vážit si toho co pro vás dělá.
3.
Dotaz: Můj manžel tráví příliš často večery se svými kamarády, mám pocit že mne již nemá rád.
Odpověď: Je to přirozené chování, které by jste měla podporovat. Muž je lovec a potřebuje si to ve společnosti jiných lovců dokazovat. Vy si myslíte že jde o zábavu? Ne. Pro muže je to stresující zážitek a návrat domů je pro něho vysvobození. Právě proto se ve společnosti jiných mužů většinou ze zoufalství a utrpení opijí. Měla by jste ho politovat, uvařit výživnou večeři a vážit si co pro vás dělá.
4.
Dotaz: Můj muž chce, aby jsme se milovalo ve třech s mojí mladší sestrou, co mám dělat?
Odpověď: Váš manžel je jednoznačně věrný člověk. Když mu nedokážete poskytnout všecko po čem touží, obrací se na ženu, která mu nejvíce připomíná vás. Pohoršení není na místě. Pomáhá to sbližovat vaši rodinu. Sestra se od toho skvělého člověka kterého jste si vzala za manžela něco naučí. Pokud jste příliš úzkostlivá, nechejte ho se sestrou o samotě a běžte jim uvařit výživnou večeři a važte si toho co pro vás dělají.
5.
Dotaz: Můj manžel se dokáže se mnou milovat maximálně jednu minutu. Je to normální?
Odpověď: Je to nejkrásnější důkaz lásky, jaký vám může dát! Znamená to že po vás velmi touží, že se nedokáže ovládat. Ukažte mu že i vy jej milujete.
Uvařte mu výživnou večeři a važte si co pro vás dělá.
6.
Dotaz: Můj manžel si nikdy nenajde čas na milostnou předehru, jak jej mám k tomu přesvědčit?
Odpověď: Předehra představuje pro muže krutou oběť. Tím že to od něj vyžadujete, je pro něho důkaz, že jej dostatečně nemilujete a on musí vyvinout velkou námahu aby ve vás vyvolal touhu. Dobrá žena má po svém muži toužit pořád. Proto mu na důkaz lásky a omluvy uvařte výživnou večeři a važte si co pro vás dělá.
7.
Dotaz: Můj muž mi nedokáže přivodit vrcholné uspokojení, proč?
Odpověď: Ženský orgasmus je jen pověra, kterou vymyslely feministky nenávidíc muže. Rozhodně to svému muži nepřipomínejte. Raději uvařte výživnou večeři a važte si toho co pro vás dělá.
8.
Dotaz: Můj manžel po milování okamžitě usne a nemáme čas se pomazlit a popovídat si, co s tím?
Odpověď: Sex je pro muže velmi namáhavý. Proto potřebuje odpočinek. Je to dokonce tak, že čím větší lásku k vám muž má, tím intenzivnější je unaven po aktu lásky. Proto mu dopřejte odpočinek a uvařte výživnou snídani a važte si toho co pro vás dělá.
Překlad ze Slovenštiny, autor neznámí.
 

 

 

Autor: Josef Kouba | úterý 15.12.2015 6:12 | karma článku: 17,46 | přečteno: 725x
  • Další články autora

Josef Kouba

Holubáři 2

19.9.2022 v 22:02 | Karma: 0

Josef Kouba

Holubáři I.

6.7.2022 v 3:57 | Karma: 0

Josef Kouba

Něco se muselo stát

26.6.2022 v 17:23 | Karma: 14,84

Josef Kouba

Co dnes kolem sebe vidím

23.4.2022 v 10:03 | Karma: 0

Josef Kouba

Proč PCR testy nejsou spolehlivé

27.11.2020 v 1:59 | Karma: 18,53

Josef Kouba

Sloní fotbal

11.10.2020 v 20:55 | Karma: 10,14

Josef Kouba

Rok 2035

5.9.2020 v 1:01 | Karma: 10,85

Josef Kouba

Kam ten podvod s C-19 směřuje.

23.8.2020 v 0:52 | Karma: 9,13

Josef Kouba

Neni soused jako soused.

17.8.2020 v 20:09 | Karma: 25,06

Josef Kouba

Máme se bát Ruska?

16.8.2020 v 19:17 | Karma: 28,59

Josef Kouba

Narozeni v roce 1900

17.5.2020 v 3:28 | Karma: 11,67

Josef Kouba

S lodičkou na výlet.

13.5.2020 v 18:32 | Karma: 9,99
  • Počet článků 108
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 906x
Povídky ze svého pestrého života jsem začal psát ve svých šedesáti letech na doporučení přátel.Žiji již 30 let v Kanadě BC. Se zájmem sledují politické dění v Čechách.

Seznam rubrik