Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jezdit parkury je nádherný sport. Souhra jezdce a koně, elegance pohybu. Bohužel jsem osobně přeskočil s koněm jen pár překážek.

 Dík za pochvalu mého vyprávění.

1 0
možnosti

:-)  Moc pěkné, je to jako román pro ženy.Nemyslím to pejorativně. Sám jsem podstatnou část svého života (do 55), jezdil parkury, kdy jsem skončil s váhou 92 kg. I když jsem hodně letitý, jezdím pořád, mám 4 koně a moc mě to baví. Myslím si, že se to podepisuje i na relativně dobrém zdraví, vzhledem k mému věku a psychické pohodě. Díky za pěkný článek !    R^R^R^

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS