Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu, krása bez závoje se opět přesunula do soukromí.  Ale zakázat soukromé podnikání jim trvalo déle. Pracoval jsem také pro JZD ze Slovenska. Trojnásobný plat. Soukromě jsem tahal s koníčkem dříví z lesa. Pracovití Slováci vydělávali 20 tis. Kčs. měsíčně. Já proháněl děvčata a tak jsem samozřejmě vydělal méně. Ale mohl bych jmenovat pár dalších  firem které ještě v roce 1971 vydělávali velice pěkné peníze. Dokonce jsem ještě v roce 1982 s kamarády soukromě natřel 20 patrový hotel za 20 tisíc. Kčs.

Já bych u soustruhu za 16 stovek měsíčně jednoduše nedělal.:-)

0 0
možnosti
Foto

Musel jste se trefit do velmi krátkého úseku mezi "příchodem vojsk" a zákazem "Krásy bez závoje".

J jsme v roce 1970, v červnu začal pracovat jako průvodce turistů a tehdy, pokud si pamatuji KbZ v Praze již nebyla.

Ale jeli jsme ještě s kolegou s nějakou větší skupinou do Blavy (Bratislava) a tam v nějaké vinárně italského jména, snad Peruggia, ta KbZ byla.

Byla to ovšem příšerná nuda. Dámy to neuměly a tak vyskočily na pódium, shodily svršky i spodky a nějakou chvíli tak trdlovaly nahaté.

Bylo to velmi podobné nuda pláži, kde je ovšem vstupné výrazně nižší nebo se dokonce vůbec nevybírá.

0 1
možnosti
  • Počet článků 108
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 906x
Povídky ze svého pestrého života jsem začal psát ve svých šedesáti letech na doporučení přátel.Žiji již 30 let v Kanadě BC. Se zájmem sledují politické dění v Čechách.

Seznam rubrik