Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo děda. Měli z bábou v obývacím pokoji akumulační kamna a účet nebyl tak vysoký. Něco našetřil a nechal zavést do baráčku vodní topení na elektrický ohřev a pak to začalo. Zimomřivá babička měla v obýváku 30 C a děda byl na mrtvici. Má reakce když jsem uviděl účet byla stejná. Měl jsem podezření, že je na domek někdo ilegálně napojen. Doporučil jsem mu nechat vše překontrolovat profesionálem. Děda jen mávl rukou a jen nadával na špatné rozhodnutí ohledně nového topení.

0 0
možnosti
JH

Co ten děda s tou elektřinou dělá? Já nedokáži spotřebovat  měsíčně 5000 za elektřinu ani kdybych měl permanentně puštěny všechny spotřebiče, které mám a mám jich mnoho, hoblovku, sekačku na trávu, asi osm pil, vrtačky, brusky, bojler, akmulačky, el. podlahové topení a všechny možné domácí spotřebiče. Zjevně lžete a šíříte poplašnou zprávu. Všechny zmíněné spotřebiče využívám a platím 12000 ročně. Nechte demagogie, i s tou vodou, bez stočného platím 32 Kč za m3.

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS